3 תשובות
בנים זה עם מוזר!
תחשבי ככה הדרך חשיבה של בנים זה x
ושל בות זה x+y
הם בחיים לא יבינו אותנו כי לנו יש מהשהו שאין להם ואנחנו לא נין אותם כי יש לנו יותר מידי
משהו כזה בערך
אנונימי
זה הכל בשביל צומי.
פשוט אל תתיחסי.
ואחרי זה עוד אומרים שהבנים זה המין השולט (-;
בנות לשילטון (:
זה מישחק בנים בינהם זה רגיל גם אצלי זה ככה, זה בסדר