23 תשובות
נראה לי שטחי מדיי.. נסי משהו קצת יותר אקטואלי.. דבר שיעניין וימשוך את האנשים סביבך..
לדוגמא המוות של 3 הנערים
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני כבר אגיד על זה? הכל ידוע כבר לכולם. זה יהיה בנאלי לדעתי ולא מקורי
ומה שטחי באופנה אסייאתית? זו אופנה מאוד סגונית ושונה לא כמו כל המיינסטרים
אנונימית
חמודה זה רחוק מלהיות בנאלי ולא מקורי דבר שזעזע כל כך את מדינת ישראל זאת טיפשות מצידך להגיד דבר כזה בכלל!
אפשר לראות מה הרמה שלך כשאת רוצה לעשות הרצאה על האופנה האסייאתית הצבא צריך אנשים רציניים ועם אופי ולא שטיחיים שבאים לדבר על דברים לא חשובים ולא מעניינים כמו בגדים..
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנת למה אני מתכוונת- זה יהיה ברור שלא רק אני אבחר בזה וזה נושא שידוע כבר לכולם. מה אני כבר אגיד על זה? זה לא יהיה מקורי לבחור בזה כי זה לא סתם נושא מהחדשות, זה נושא נושא שכולם יודעים כל פיםס שקרה. יאו. זה כמו להרצות עכשיו גם על פרשת אייל גולן. חא התכוונתי שמה שקרה והםרשה הזאת היא בנאלית - הבחירה בה תהיה כי זו לא סתם פרשה עם כל הכבוד.
ומי את בכלל שתשפטי אותי? אני לא רוצה לבוא במטען כבד ביום המא"ה. חשבתי על סגנון אופנה יפני כי הוא ממש ססגוני ושונה ממה שאנשים בארץ מכירים וזה דבר אחר וחדש.
חוצפנית.
אנונימית
זה לא משנה ואל תרשמי לי יואו בסוף המשפט כמו ילדה קטנה
זה נושא רציני שיראה כמה את מודעת למתרחש בישראל
אבל עזבי כנראה שאת חושבת שאת יודעת הכל ובמקום להעלות ברמה שלך ולהראות שאת רואה גם מה קורה מסביב ולא רק מה שקשור לאייפון ואינסאגרם
אנונימי
שמעי מפגרת אני באתי לעזור ולייעץ לך ומי בכלל שופט אותך לא מכירה אותך בכלל
וכנראה שאת מטומטמת שכל הזמן עסוקה בבגדים אז יאללה חפשי תחברים שלך יאללה ביי
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר אייפון ואינסטגרם? ואני ארשום יאו כמה שבא לי.
אני בטוחה שכל אזרחי המדינה היהודים מודעים למצב בעשראל, אל תנסי לשחק אותה.

ממש באת לעזור ישר שופטץ אותי מבלי להכיר אותי ועל הדרך גם מקללת.

ואני חא מתעסקת רק בבגדים רציתי להביא נושא חמוד ומרענן להרצאה האישית אז חשבתי על אופנה אסייאתית כמו גאירו ואראגוקו כי אלו מראות ששונים ממה שמכירים במערב ( ומאוד שונים)
והנה עובדה באתי פה להתייעץ אם כדאי לא שישפטו אותי ויקללו אותי.
אנונימית
שואל השאלה:
את ממש פאתטית את יודעת? רק בקללות את יודעת לדבר? אם זו צורת הדיבור שלך וככה את באה לעזור לא שים פה מה את עושה כאן?
את ממש חוצפנית. מה כבר אמרתי שבא לי להרצאות על אופנה יפנית ואם כדאי?
על שלושת הנערים מדברים המון בתקשורת ולהראות על זה זה יראה לי לא מקורי והרצאה אמורה לבוא לחדש משהו או להראות דברים אחרים. אעזה ידע בידיוק אחלוק על ההרצאה של שלושת הנכרים אם כולם יודעים כל דבר בפרשה?
ובן אדם שמתעניין באופנה לא בהכרח אהבל את ממש חוצפנית.
אנונימית
אני עוזרת לאנשים שמוכנים לקבל את הערות שלי ולא ישר יוצאים נגדי תאמיני לי שיש לי הרבה ניסיון בדברים האלה אני בת 22 ועברתי תצבא אז אם אני אומרת משהו אני מבינה מה אני אומרת אז תפסיקי להיות ילדה קטנה ומושתנת שחושבת שהיא יודעת הכל חצופה
אנונימי
שואל השאלה:
את בת 22 מה את עושה בסטיפס לנוער? וסליחה? את תקפת אותי קודם וגם על הדרך קיללת אותי שטחית, מפגרת, מטומטמת, אהבהלה, זדייני ואני לא הבסדר? ילדה בת 13 מדברת ככה חא אישה בת 22. ועם כל הכבוד הנושא של פיגועים מוכר חי מאוד בבית בצור אחת שאבא שלה היה חייל באינתיפדה והיה במבצעים לסיקול פיגועי טרור. אני מציעה לך להתחיל לדבר בכבוד לאנשים לפני שאת שופטץ אותם מבלי לדעת כלום עליהם.
חוץ מזה שאת מוציאה את הדברים מהקשרם- זה לא שאין לי כהוד למה שקרה לנערים. אני גם מאוד מזועזעת מזה אבל זה חא נראה לי נושא שכדאי להרצאות עליו כי הוא מאוד ידוע וגם כל אזרח אפילו לא ישראלי יודע כל פיפס בפרשה הזאת. מה אעשה אם עוד מישהי תבחר בו? זה הרי ברור שיקרה.
ואני רוצה להביא דבר מרענן וקליל ולא כבד למשל הרצח הזה ולהכניס לדיכאון את כולם.
את חושבת את עצמך פה לא אני- העיקר את אומרת" אני עברתי צבא אני מבינה" יופי שאת מבינה אבל לנו עשו ימי הכנה לצו הראשון ויום המא"ה ואמרו לנו בהרצאות להרצות על תחומי עיניין ותחביבים. אני חושבת שלהם יש יותר ניסיון ממך.
ואירי הטון התוקפני המזלזל והשפטני שלך למה שאני בעלל אעריך מה את אומרת? סתם אישה ממורמרת בת 22 שמסתובבת באתר לבני נוער.
אנונימית
תקשיבי חמודה אני לא בגיל שלך אל תטיפי לי את גם לא אמא שלי את ממש לא מעניינת אותי מבחינתי תעשי הרצאה על זה שההורים שלך אחים
את לא מעניינת אותי סתם חיפשתי עם מי לריב ואת נפלת לזה אז יאללה כפרהה ביי
אנונימי
שואל השאלה:
את בן אדם חסרת כבוד, ילדותי ואגואיסטית. שיהיה לך לבריאות חוצפנית.
זה שאנחנו לא באותו גיל לא אומר שיש לך פריבילגיה עלי " כפרה".
ואם אני לא מעניינת אותך מה את עושה פה בידיוק? (בשאלה)

ואת סתם באה על תקן לתקוף ולעליב ולשפוט. יש לי המון כבוד לשלושת הנערים ומה שקרה בפרשה באמת מזעזע ומחריד! ואני לא מזלזלת לרגע במה שקורה במדינה מבחינה הזאת. אבל זה נושא מאוד כבד ועצוב שדיברו עליו במשך כמה שבועות וכל אחד יודע כל דבר שקרה בפרשה הזאת. אז לדתע הבחירה בה לא תראה שאני יודעת משהו כי זה דבר ידוע כבר לכל אזרח במדינה ואפילו בצד של הפלסטינים ואפילו לילדים בגן וביסודי. אין לי בעיה לעשות על נושא אקטואלי אבל לדעתי זה לא יהיה מקורי לבחור דווקא בזה שהתקשורת סיקרה את האירוע בכל שניה ומאית השנייה שיודעים עליו המון ככה שהרצאה על זה רק יראה שיופי ראיתי חדשות בחודש האחרון. חוץ מזה, שגם יש סיכוי גבוהה שלא רק אני אבחר בפרשה הזאת כי מן הסתם זו פרשה ממש ידועה וכבדה ואז מה אני אעשה? ובתור אחת שאבא שלה היה בקרבי ובזמן האינתיפדה שאני הייתי בת 4 יש לי זכות דיבור. נושאים כמו פיגועי טרור או מוות מאוד מוכרים בסביבה שאני מגיעה ממנה אז את אין לך בכלל שום זכות לקרוא לי שטחית- את בכלל לא מכירה אותה ולא את הסיפור שלי. ולא בא לי לבכות להם באמצע הרצאה גם על הדרך.
אנונימית
רואים שאת ילדה שלא יודעת איך לכבד אחרים, קשה לך לנהל שיחה ללא היציאות המגעילות האלה?
עונה כמו ילדה קטנה, תתבגרי כבר. היא רק ביקשה דעה לא צריך לצאת עליה.

בקשר לשאלה לדעתי זה נושא טוב, אם יש לך המון מה להגיד עליו לכי על זה.
בהצלחה
קראתי את כך הויכוח שלכם, ורציתי להגיד שהאופנה האסייתית זה נשמע נושא מגניב ומעניין, שאולת השאלה אני תומכת בך בויכוח הזה! חח
fcking crazy ppl in here
שואל השאלה:
הביישנית - עלה לי רעיון טוב להרצאות עליו. על היחס של הנוער שלמדינה ( זאת אומרת אין ממש אהבת הארץ וציונות) אבל השאלה אם זה יתאים. אני באה מבית מאוד ציוני ואני רואה המון בני נוער שרק יורקים על המדינה ועל הצבא.

ואני רק רוצה להביר את עמדתי - אני לא חושבת שהאופנה האסייאתית יותר חשובה מהרצח של שלושת הנערים. ברור שלא! ויש לי המון כבוד לפרשה הזאת ומאוד הייתי עצובה על הנערים ועד עכשיו אני לא מסוגלת להפסיק לחשוב עליהם. אבל אני לא רוצה לבוא בהרצה על נושא כזה מחריד ומזעזע ואני בטוחה שההרצאה שלי לא תראה שאני יודעת משהו אלא שראיתי חדשות פשוט כי זה נושא שהיה בראש כל הסיקורים החדשותיים בשבועות האחרונים. כל פיסת מידע נחשפה כמעט וכל אזרח בין ישראלי או לא יודע מה קרה ואיך קרה ולמה קרה.
חשבתי אולי לדבר אם כבר בנושא הזה על היחס של המדינה למחבלים למשל ולתת את הפרשה הזאת כדוגמה כי המחבלים שחטפו הם כבר היו בכלא הישראלי ושוחררו.

ואני באתי להתייעץ אם כדאי על האופנה האסייאתית כי הנה עובדה אני גם לא בטוחה בעצמי אם כדאי או לא. כמובן שזה לא יותר חשוב משלושת הנערים אבל תנסו להבין, זה לא נושא סתם שקרה בחדשות ולא כולם יודעים עליו - זה נושא מאוד מאוד כבד שכל אחד יודע איזה הד תקשורתי זה עשה. וזה ברור שאם אני אחשוב על וזה וגם פה חשבו על זה אז מישהי אחרת ביום המא"ה מהקבוצה שלי או אפילו כמה יחשבו על זה ואז מה אעשה? או הן יעשו? וגם אם כן יבואו כמה בנות על אותו נושא - אני רוצה להיות עם נושא מגוון. לא בהכרח האופנה האסייתית הבאתי את זה כאפשרות. שלושת הנערים זה לא כמו הנושא עם הכור האיראני שבני נוער לא ממש יודעים לגמרי מה קורה בעיניין מעבר לזה שאריאן מתכננת להשמיד את ישראל ורוצה לבנות כור.
אנונימית
היי, תשמעי, ביום המא"ה לפי מה שאני יודעת נותנים לך אפשרויות בחירה שונות, כמו ריקוד, ציור, שירה, או מד"א ודברים כאלה להרצות עליהם.
את לא יכולה לבחור מה שבא לך, כי אז את תבואי "מוכנה" וזו לא הכוונה שלהם.
לכן, הם בוחרים נושאים שונים בכל פעם וכל אחד בוחר נושא שהוא מעוניין להרצות עליו.
בנוגע לאופנה האסייאתית, זה באמת נושא מעניין, אבל זה לא נושא שיכול לעזור לך,
כי בהרצאה הזו את צריכה לעשות דקה/2 דקות של הפעלה מעשית,
כלומר, אם את בוחרת להרצות על ריקוד, אז בסוף ההרצאה את צריכה ללמד למשל את ה"קהל" צעדים בריקוד, אם זה מד"א אז אפשר להסביר איך מבצעים החייאה וכו'..
בגלל זה באופנה אסייאתית אין איך להראות את הקטע המעשי..
סורי על החפירה, מקווה שהבנת^^
שואל השאלה:
אמרו לנו בהרצאה שיש אפשרות שיתנו לנו לבחור מרשימה מה להרצאות או לבחור לבד-
אני כמובן לא מתכננת מעכשיו את ההרצאה אלא רק את הנושא שיהיה.
ומה אני אעשה אם אני לא מבינה בריקוד או מד"א? אני דיי טובה בציור ופוטושופ.
אנונימית
כן, נותנים לך נושאים מרשימה, אבל אני לא חושבת שיתנו אפשרות להרצאה על אופנה אסייאתית, כי זה קצת.. יותר מדי מקורי חח
לפחות בארץ..
נותנים לך נושאים מרשימה ואת צריכה לבחור ביניהם. אני די בטוחה שיהיה נושא של ציור ואז תוכלי גם להדגים, אבל אל תתפסי אותי במילה.
לדעתי זה נושא נורא מעניין, כי גם אני מתעניינת בנושא אגב:>
חוצמזה שאת צודקת. זה נושא מרענן וקליל. אפשר לבחור נושא משלך, אבל עדיף לחשוב על עוד נושא, שיהיה לך עוד משהו לכל מקרה:>
בהצלחה d:
על טבעונות!
שואל השאלה:
אני לא טבעונית.
אנונימית
נראה לי מעולה, אני אוהבת אופנה אסייתית:)
אנונימית