3 תשובות
את הוספת אותו נכון. אז תגידי לו ישר ולעניין: לא, אבל רוצה שנכיר.
אם את חושבת שהוא יפה וככה מתאים לך, תגידי כן ותאלתרי, אם את לא רוצה, תגידי פשוט לא.
תעני שאת לא בטוחה ותישאלי למה..
מניסיון..