4 תשובות
איך פגעו בך?
אין מה לעשות ככה זה בנים
אל תדאגי יבוא יום ואת תמצאי את אהוב ליבך
לא צריך לעשות הכללה לא כל הבנים ככה (לפחות אני)...
אני רוצה לספר לך משהו אישי;לי זה קרה בדיוק אותו דבר, זה בעצם מה שאני מרגישה עכשיו, אני לא רוצה קשר כי כ"כנפגעתי ואני פוחדת להפגע שוב...
ואני מסכימה איתך ומבינה מה שאת עכשיומרגישה אבל חשוב לי להבהיר לך שזה רק עניין של זמן..
ואם זה לא עניין של זמן אז את חייבת להפוך את זה לעניין זמני, את לא רוצה להגיע למצב שבגיל 50 חס וחלילה תהיי בלי שום קשר זוגי..
אז תואמרי לעצמך"אני לא רוצהלהתאהב כי אני פוחדת להפגע בינתיים, בתקופה הזואת ובזמן הזה אני לא רוצה חבר/להתאהב"
כדי שלאתגבילי את עצמך לעתיד.. בגיל הזה באמת יש הרבה פגיעות ולפעמים הבנים פשוט לא מפסיקים לפגוע בלע שום רגישות ואכפתיות תחכי כי זה ישתלם, תחכי הבחורים האלה עוד קטנים תחכי עד אשר הם יגדלו ויקבלו קצת אישיות.
בהצלחה רבה, אם תצטרכי עוד עזרה את יכולה תמידלפנות אלי!