6 תשובות
אתה מתכוון לגלוש באינטרנט של הנייד דרך האייפד שלך כאילו? כלומר להשתמש באינטרנט של החבילה בפלאפון לגלישה באייפד?
אנונימי
איזה פלאפון יש לך? סמארטפון או אייפון?
אנונימי
שואל השאלה:
סמרטפון
סמרטפון
אנונימי
אני לא יודעת איך זה בשאר הפלאפונים אבל אצלי זה נמצא בהגדרות->חיבורים אלחוטיים
->שימוש כמודם סלולארי.
->שימוש כמודם סלולארי.
אנונימי
יש בהגדרות אפשרות לעשות את זה נראה לי קוראים לזה נקודה חמה ואז באייפד צריך להתחבר לנקודה הזו, זה יופיע בתור חברת הסלולר שאתה משתמש (זה תלוי איזה אייפון יש לך)
שואל השאלה:
כן נכון.. או דרך החבילה בטלפון או דרך הווי פיי
כן נכון.. או דרך החבילה בטלפון או דרך הווי פיי
אנונימי
באותו הנושא: