התחברות
הרשמה
במראה אז אני רואה את עצמי קצת מלאה וכשאני מצטלמת בוידאו אז אני רואה את עצמי רזה, זה בגלל שהטלפון מקטין לי את הגוף?
3 ביולי 2014, 19:45
מבנה גוף
מראה
גוף
2 תשובות
לא, זה בגלל שבטלפון את רואה איך את נראית בפני אחרים ואת רואה את איך שאת באמת נראית.
Malia
המראה יכול להיות משמינה..
X
XהבתXמת
באותו הנושא:
למה במראה אנחנו רואים את עצמנו יותר יפים ממה שאנחנו באמת?
זה באמת נכון שרואים את עצמך יותר יפה במראה מאשר איך שאחרים רואים?
אנחנו נראים במציאות כמו שאנחנו רואים את עצמנו במראה או במצלמה?
כשאני רואה את עצמי במראה אני כל כך יפה אז למה אומרים לי שאני מכוערת?
איך שאני רואה את עצמי במראה, ככה אנשים במציאות רואים אותי באמיתי?
אחרים רואים את הפגמים שאני רואה בעצמי? אחרים רואים את מה שאני רואה במראה?
איך שאני רואה את עצמי במראה ככה אני נראת גם לאנשים אחרים?
איך שאני רואה את עצמי במראה באמבטיה אז ככה אנשים רואים אותי? במציאות?
אם אני מדברת עם מישהו בסקייפ, הוא רואה אותי כמו שאני רואה את עצמי במראה?
אנשים רואים אותי כמו שאני רואה את עצמי במראה?
למה כשאני מסתכלת על עצמי במראה אני נראית ממש טוב וכשאני מסתכלת על עצמי במצלמה של הטלפון אני נראית ממש רע?