5 תשובות
תגידי שהזמן עבר ממש מהר ועכשיו כבר שתיים וחצי, ושאת כבר עייפה
תגידי לה שאת חייבת ללכת עם אמא (תמציאי מקום) ותתארגני בכאילו-שימי כפכפים תחליפי חולצה תסדרי תשיער וכאלה.
תתחיל לפהק ולהגיד "יאו אני גמורה" "כמה אני עייפה " וכאלה ואולי תשחקי את עצמך נרדמת בקטנה. תנסי
תגידי לה שאת צריכה להיות לבד ואם היא לא תביו אז תסבירי לה שיש רגעים כאלה שבנאדם צריך להיות עם עצמוו
תגידי לה יואו איך אני עייפה הלוואי יכולתי לישון עכשיו"
או שתגידי שאת צריכה ללכת לאנשהו, שאת לא מרגישה טוב
אנונימית