3 תשובות
גם אם הדוד שמש היה עובד גם ככה לא היו מים כי קר, אז תתעודדי.
בכל מקרה, 4 שעות זה יותר מידי זמן לחימום! לא יודעת איך זה אצל אחרים, אבל אצלי בבית לוקח שעה בערך אפילו פחות.
תתקשרי למישהו שמבין כדי שיתקן או יבדוק מה הבעיה.
בכל מקרה, 4 שעות זה יותר מידי זמן לחימום! לא יודעת איך זה אצל אחרים, אבל אצלי בבית לוקח שעה בערך אפילו פחות.
תתקשרי למישהו שמבין כדי שיתקן או יבדוק מה הבעיה.
חצי שעה ביום אמור להספיק. במיוחד עם דוד חשמל. זה בסך הכל כמו קומקום גדול.
זה דעתי - אני בבית שם את הדוד חצי שעה ביום.
זה דעתי - אני בבית שם את הדוד חצי שעה ביום.
דודי שמש
דוד שמש אמור לחמם את המים תוך מקסימום שעה. 4 שעות זה ממש לא הגיוני... כדאי לך להתייעץ עם בעלי מקצוע העוסקים בתחום
באותו הנושא: