11 תשובות
כן, למילה קוניס יש את אותה ה"בעיה".
יש לזה שם, אני לא זוכר אותו תחפש בגוגל אם בא לך. יש את זה בעיקר לנשים, ובאופן כללי זה יותר נפוץ אצל חיות כמו כלבים.
כן. יש גם חיות שיש להם את זה. קוראים לזה הטרוכרומיה.
הטרוכרומיה, אני חושבת שזה דבר ממש יפה ומיוחד וכן זה הגיוני.
כן, אני מכירה ילדה שיש לה ככה
כן, יש ילד כזה בבית ספר שלי.
אנונימי
כן קוראים לזה הטרוכרומיה.. יש לי מורה כזאת בבית ספר
כן זה הגיוני, בעברית אדם כזה נקרא זגדן
כן, לדעתי זה ממש יפה
כן אני כזאת עין כחולה ועין ירוקה עם חום.. זה נקרא הטרוכרומיה
זה אסקי סיבירי ככה העינים שלהם יש בודדים עם עינים כחולות... לא ניראלי הגיוני!
כן.
היא הייתה קצת מלאה? וגבוה?
אנונימי
באותו הנושא: