7 תשובות
חח אני מכירה משפט - תיהיה רע ידרכו עליך תיהיה טוב ידריכו על האמאמאשלך
אנונימית
אנשים דפוקים, כנראה את יותר מידי בסדר איתם..
אנשים יאהבו ויכבדו את אלו שלא שמים עליהם.. אז..
אנשים יאהבו ויכבדו את אלו שלא שמים עליהם.. אז..
אין בך משהו לא בסדר פשוט רוב האנשים מזלזלים בטובים ומעריכים את הרעים (או מפחדים או מנסים להידמות לרעים וכו'..), אני לא אומר שצריך להיות רע, צריך להתמודד עם זה, קשה נכון אבל אין מה לעשות זה החיים
בגלל שאת אולי נחמדה וטובה מידי אז מנצלים אותך ולא מתייחסים אלייל בכבוד שמגיע לך כי יודעים שאת לא תעשי להם כלום, להיות נימדה זה לא רע בכלל אבל את צריכה בנוסף לעמוד על שלך ןלא להיות נחמדה מידי, כמובן שלא רעה אבל תתיחסי לכולם כמו אנשים רגילים תציעי עזרה מידי פעם אבל אל תתלהבי ביותר מידי נחמדות, תהיה רגועה, כשאת רואה שאת יכולה להיות נחמדה ולעזור תהיי וזהו את לאצחייבת שומדבר לאף אחד חוץ מלתת להם כבוד בסיסי, כל עוד את שומרת על כבוד לעצמך ולאחרים והם עדיין לא מחזירים לפ כבוד תעמדי על שלך ותראי להם שהם יצאו לא בסדר
שואל השאלה:
אז איך לא להיות יותר מידי בסדר איתם?
אז איך לא להיות יותר מידי בסדר איתם?
אנונימי
אל תתביישי לכעוס אם את רואה שמשהו שעושים לך לא בסדר, תגידי את מה שאת חושבת, ואל תצאיפראיירית, מבקשים מהשוקולד שלך? תביאי שתי קוביות אבל אל תגידי משהו כמו אתה יכול לקחת הכל רק כדי להיות נחמדה, את מבינה? אל תנסי להיות צדיקה ולותר על עצמך בשביל אחרים וכדי לצאת מלאכית נדיבה וטובה, תחשבי גם עליך אבל גם אל תהיי מגעילה. בכל במידה..
אנונימית
זה אני כתבתי חח
באותו הנושא: