התחברות הרשמה

בנות אתן לובשות טייץ וחוטיני?

24 ביוני 2014, 10:05
חוטיניתחתוניםהלבשה תחתונהלבושטייץ    
3 תשובות
אני כן
Lili
אני לא
T
Take a chance
ברורר
אנונימית
באותו הנושא:
עם אני לובשת טייץ עם חוטיני או טייץ בלי כלום רואים את זה?
יש בנות שחוטיני באמת נוח להן והן לובשות בעיקר חוטיני?
שאלה לבנות, אתן שמות חוטיני כשאתן לובשות טייץ?
בנות אתן לובשות חוטיני עם טייץ? למה כן למה לא
בנות - מה אתן לובשות יותר תחתונים רגילים או חוטיני?
אם אני שמה חוטיני ולובשת טייץ רואים את זה?
מישהי כאן לובשת חוטיני? ומישהי לובשת חוטיני גם שהיא לובשת טייץ?
למה בנות בכלל לובשות חוטיני מה זה עושה להם?
חוטיני זה באמת נוח? למה אתן לובשות חוטיני?
אם אני לובשת חוטיני מתחת לטייץ יראו שלבשתי חוטיני? נמאס לי שהתחתון בולט מאחורה אבל אני מפחדת שישימו לב ממש לחוטיני
למה בנות לובשות חוטיני?