5 תשובות
אני כותבת בערך כשנה או פחות,
וכתבתי מעל כ-עשרים שירים (:

לא הישג מרשים במיוחד.
וואי לא הרבה התחלתי מלפני חצי שנה הקטע שאני גם מלחינה אותם וקודם כל כדי לכתוב שיר אני צריכה מנגינה ואז אני כותבת על זה, כתבתי בסביבות 5 לא יותר.. בהתחלה (:
אממ מעל 200 קטעי כתיבה (שמורים), לאו דווקא שירים. והשאלה השנייה קצת סבוכה, אבל בוא נגיד שבסביבות שנה.
אני כתבתי קצת אבל לרוב לא היה ערך רגשי.. ואני לא כותבת על בסיס קבוע, רק כשיש לי רעיון.. נחשב? ^^
8 שירים ב3 שנים, ארבעה מהם באנגלית.
כתבתי בערך 15... וכל שיר לוקח לי שעה לכתוב ועוד שעה וחצי כזה לשכתב ולתקן..3.5שעוות