3 תשובות
חח איפה הימים שבכלל קניתי בחנות הזאת שנים לא נכנסתי! הדרדרו
איפה הימים שtnt היו עושים בגדים של גברים לגברים זאת השאלה!
שואל השאלה:
אני לפני שנה הייתי קונה שם כל שבועיים! באמת אני מסתכלת על הבגדים שקניתי ועל מה שיש עכשיו וזה פשוט תת רמה. הכול "סוואג" ורחב או סתם משמעמם ללילה או סתם מאולץ.
מה עם השיפון, מה עם התחרה, מה עם הצווארונים היפים, מכנסונים בובתיים, חצאיות פליסה יפות...
חח כנראה לא ראית את המצב של הנשים. פשוט קטסטרופה.
אני לפני שנה הייתי קונה שם כל שבועיים! באמת אני מסתכלת על הבגדים שקניתי ועל מה שיש עכשיו וזה פשוט תת רמה. הכול "סוואג" ורחב או סתם משמעמם ללילה או סתם מאולץ.
מה עם השיפון, מה עם התחרה, מה עם הצווארונים היפים, מכנסונים בובתיים, חצאיות פליסה יפות...
חח כנראה לא ראית את המצב של הנשים. פשוט קטסטרופה.
אנונימית
באותו הנושא: