9 תשובות
לא. זה הורס את כל הצורה של הגבה
לא הבנתי למה הקשיור קשור... אבל אני חושבת שלפני גיל 13 לא צריך להתחיל אלה אם הגבות ממש במצב נוראי.
קישור לדף הבית של פייסבוק?
אני עשיתי
אנונימית
רק אם יש להן גבה מחוברת, אז להוריד את השיערות באמצע וזהו
את הצורה של הגבה צריך לעצב לפי דעתי מגיל 13
את הצורה של הגבה צריך לעצב לפי דעתי מגיל 13
אני התחלתי ב13 וזה היה מאוחר מידי. הכי חשוב זה לנקות מהאמצע, אני אישית ג׳ינג׳ית אס אני עושה במספריים ולא בפינצטה ורק את האמצע.
שואל השאלה:
אוקי תודה, בטעות הקישור לפייסבוק..
אוקי תודה, בטעות הקישור לפייסבוק..
אנונימי
לא, אני לא ממש רואה סיבה למה. הן בקושי התפתחו.
אך, אם יש מישהי שהיא כן מפותחת ומתחילות לה שיערות מציקות בגבות (שוונצים וכדומה) כן יכולה לעשות, אך בצורה עדינה.
אך, אם יש מישהי שהיא כן מפותחת ומתחילות לה שיערות מציקות בגבות (שוונצים וכדומה) כן יכולה לעשות, אך בצורה עדינה.
אם הגבות במצב ממש נורא אז למה לא ללכת לקוסמטיקאית שתעשה את זה כמו שצריך? אבל לא כל הבנות שיש להם שערה אחת לא במקום צריכות כי זה כבר מוגזם