15 תשובות
אל תתקשרי את זה נואש מידי
אם הוא לא מתקשר עד נגיד שמונה אז וותרי וכשתיראי אותו בבית הספר תגידי לו שהוא ממש מצחיק
מזמין לצאת ולא אומר איפה ומתי תחייכי ותלכי (:
אם הוא לא מתקשר עד נגיד שמונה אז וותרי וכשתיראי אותו בבית הספר תגידי לו שהוא ממש מצחיק
מזמין לצאת ולא אומר איפה ומתי תחייכי ותלכי (:
ת אנונימי
האא בעצם אין בית ספר
אז כשתיראו אותו מתישהו בעיר
אז כשתיראו אותו מתישהו בעיר
אנונימית
חחח תעשי בדיוק את מנה שזאת שמעלי רשמה זה חזק 😂😂
שואל השאלה:
אבל אנחנו לא גרים באותה עיר, אז הוא יתקשר אלי בטח, מה אני יעשה כשהוא יתקשר?
אבל אנחנו לא גרים באותה עיר, אז הוא יתקשר אלי בטח, מה אני יעשה כשהוא יתקשר?
אנונימי
תעני לו חח ותדברו רגיל אם הוא מתקשר היום זה בטח כדי להגיד לך איפה להיפגש ומתי וגם כשהוא אומר תגידי לו סבבה אין בעיה ואם נגיד הוא אומר שמונה וחצי תגיעי לשם רק בתשע תני איחור אופנתי קטן שייחכה קצת לא כזה נורא (: תהנו
אנונימית
שואל השאלה:
מה להגיד לו כשהוא יתקשר נגיד יום ראשון שני וירצה לדבר? כי תאמת פשוט נראלי הוא מבריז
מה להגיד לו כשהוא יתקשר נגיד יום ראשון שני וירצה לדבר? כי תאמת פשוט נראלי הוא מבריז
אנונימי
תזרימי עם השיחה חח
אתם חברים? או סתם ידידים בקטע כזה?
אתם חברים? או סתם ידידים בקטע כזה?
שואל השאלה:
למה שאני יזרום? אני עצבנית הוא נראלי מבריז פשוט
למה שאני יזרום? אני עצבנית הוא נראלי מבריז פשוט
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתכוונת מה לעשות נגיד אם הוא לא מתקשר היום כשאנחנו צריכים לצאת ומתקשר רק נגיד יום ראשון שני, מה להגיד לו? אני לא רוצה יותר לצאת איתו אז מה להגיד? בלי לפגוע
אני מתכוונת מה לעשות נגיד אם הוא לא מתקשר היום כשאנחנו צריכים לצאת ומתקשר רק נגיד יום ראשון שני, מה להגיד לו? אני לא רוצה יותר לצאת איתו אז מה להגיד? בלי לפגוע
אנונימי
הרעיון הוא לא להראות לו שזה מזיז לך בכלל שכיאילו הוא הזמין אמרת סבבה הוא הבריז אבל את בכלל לא אכפת לך אם הוא הבריז או לא כיאילו זה סוג של היינו יוצאים או לא... לא ישבתי וחיכיתי לך יש לי גם חיים
אז אם את תראי לו שאת עצבנית מזה שהוא הבריז לך הוא לא כזה ידע מה לעשות כי את יודעת זה בנים הם עם מוזר ואז הוא סתם יתרחק אז הרעיון הוא להמשיך להתנהג כרגיל (קצת קשה אבל אני בטוחה שתצליחי )
אז אם את תראי לו שאת עצבנית מזה שהוא הבריז לך הוא לא כזה ידע מה לעשות כי את יודעת זה בנים הם עם מוזר ואז הוא סתם יתרחק אז הרעיון הוא להמשיך להתנהג כרגיל (קצת קשה אבל אני בטוחה שתצליחי )
שואל השאלה:
מהב לא להגיד לו" היינו אמורים לצאת יום שישי לא"?
מהב לא להגיד לו" היינו אמורים לצאת יום שישי לא"?
אנונימי
אם הוא מתקשר יום ראשון תרמזי לו כזה בקטנה
הוא ישאל מה קורה מה עושה וזה ותדברו רגיל ואז תגידי לו ואי היה לי מזה כיף בשבת (:
ואז הוא בטח ישאל הא באמת למה ואז תגידי יצאתי עם חברות או משהו כזה
תרמזי לו על הדיוט שהבטיח ועל זה שהוא שכח וזהו ככה תצאי מהסיפור הזה גדולה
הוא ישאל מה קורה מה עושה וזה ותדברו רגיל ואז תגידי לו ואי היה לי מזה כיף בשבת (:
ואז הוא בטח ישאל הא באמת למה ואז תגידי יצאתי עם חברות או משהו כזה
תרמזי לו על הדיוט שהבטיח ועל זה שהוא שכח וזהו ככה תצאי מהסיפור הזה גדולה
אל תהיה איתו ישירה כזה הא כן היינו אומרים לצאת שבת
ואם הוא ידבר איתך על זה תגידי האא ואי נכון שכחתי מזה
( שלא יחשוב שחיכית לדייט שלו באמת )
ואם הוא ידבר איתך על זה תגידי האא ואי נכון שכחתי מזה
( שלא יחשוב שחיכית לדייט שלו באמת )
שואל השאלה:
תודה ♥
תודה ♥
אנונימי
בכיף אם את צריכה עזרה בעוד דברים בנוגע לזה אני אשמח לעזור (: