5 תשובות
לא.
גילמור, פרנק, וואטרס, פול 3>
גילמור, פרנק, וואטרס, פול 3>
לא
מה פתאום!
אני מעריצה המון מפורסמים וזה כיף להתעדכן במצבם בטוויטר ופייסבוק וכאלה
לפעמים זה מאכזב שלא עונים לי אבל עדיין נחמד לדעת מה קורה איתם
וזה כיף להעריץ את מה שהמפורסם עושה גם אם לדעת אחרים זה מפגר
אני מעריצה המון מפורסמים וזה כיף להתעדכן במצבם בטוויטר ופייסבוק וכאלה
לפעמים זה מאכזב שלא עונים לי אבל עדיין נחמד לדעת מה קורה איתם
וזה כיף להעריץ את מה שהמפורסם עושה גם אם לדעת אחרים זה מפגר
אני חושבת שזה ממש לא! מותר לכול אחד להעריץ משהו אפילו שהמוערץ לא מכיר את המעריץ!
שואל השאלה:
אני מסכימה איתכם תודה זה לעבודה:)
אני מסכימה איתכם תודה זה לעבודה:)
אנונימית
באותו הנושא: