4 תשובות
לצאת הרבה מהבית, לעבוד ולחסוך כסף לעזוב את הבית בגיל 18
המלצה ממני, לעולם אל תגידי את זה.
כי יש מלא ילדים שהיו רוצים משפחה ואפילו חצי מהדברים שיש לך..
ואם כל כך לא טוב לך, תיכנסי לפנימיה. (ואז תאמיני לי שאת כל כך תירצי לחזור הביתה)
מסכימה עם מרוקאית, עד כמה שלפעמים ההורים מעצבנים צריך להגיד תודה על מה שכן יש, ברור לי שיש הורים קשים שבאמת פוגעים גם אבא שלי היה כזה, אבל בסופו של דבר יש חיים שלמים לפניך,
את יכולה לדבר איתי בפרטי אם בא לך
מבינה אותך. לפעמים גם אני מרגישה ככה.
אם את רוצה לדבר- אני פה.