התחברות
הרשמה
התנפחה לי השפה העליונה בצד שמאל ממה זה יכול להיות?
18 ביוני 2014, 23:36
שפתיים
כאבי בטן
כאבים
עור
בריאות העור
בריאות
תשובה אחת
אם זה מגרד אולי אלרגיה, אם לא אולי הרפס, אם לא אז (ואני לא רופא) אולי שטף דם או משהו בסגנון
אנונימי
באותו הנושא:
יש לי נקודת חן על השפה העליונה בצד שמאל, ופעם לא היה לי;-;; זה מכוער?
השפה העליונה שלי מאודמאודמאוד דקה כמעט ואין לי שפה בשפתיים כאילו זה ממש מכוער?
התנפחה לי השפה בצורה מלחיצה
נהיה לי פצע על השפה העליונה בצד שמאל, זה יכול להיות הרפס? יש על זה לבן כזה שנראה כמו מוגלה
מעל השפה העליונה שלי ממש יבש ואין לי קרם לחות ואני כבר לא בבית מה לעשות?
יש לי בועה קטנה ולבנה בפנים השפה העליונה, זה יכול להיות בגלל שאני שותה הרבה שתייה חמה ומזה השלפוחית?
למה כשאני מחייך אז השפה העליונה שלי נשארת על השיניים וכאילו השפה העליונה נדבקת?
אני מקלפת את השפה התחתונה עם השפה העליונה ככה שזה נראה כאילו אני נושכת את השפתיים.
יש לי חצ'קון על השפה העליונה זה הרפס?
איך להגדיל את השפה העליונה? השפה התחתונה עבה יותר וזה מציק.. (תראו בקישור)
השפה העליונה שלי קצת נפוחה צריך ללכת לרופא או שזה יעבור לי?