3 תשובות
תמיד אפשר להכין חביתה וסלט עם כוס מיץ ולערוך את השולחן בגבינות או טוסטים עם רסק עגבניות זייתים ועוד מבחר גבינות שתרצה.. פשוט אך טעים וקל להכנה:-)
אנונימי
באתר הזה (שאני מוסיפה בקישור) יש מתכונים ממש נחמדים שזמן ההכנה שלהם הוא עשר דקות (פחות או יותר)
בהצלחה:)
בהצלחה:)
קישורים מצורפים:
תפוח אדמה מטוגן וסלט (: גם טעים וגם אני בטוחה שלא תסתבך יותר מידי.
בתאבון ובהצלחה! כל הכבוד
בתאבון ובהצלחה! כל הכבוד
באותו הנושא: