3 תשובות
לא אין צורך לשים גרביים/גרביונים... פשוט בלי
חוץ מזה את תמותי מחום עם גרביונים בקיץ חחח
את יכולה לשים גרביוני רשת בצבע גוף, לא מרגישים את זה, זה ממש דק וזה רשת
את לא חייבת לשים
לא חייבים, אבל אם יש לך שיערות או כל דבר אחר לא מחמיא ברגליים אז כדאי לשים.
באותו הנושא: