4 תשובות
בריזה.
זה יפה:)
זה יפה:)
אנונימי
בריזה, קאנטרי קלאב, הפועל, נפשונית.
אני למדתי בהתחלה בהפועל ואז עברתי לקאנטרי.
הקאנטרי תותחים! לא ממליצה על בריזה
הקאנטרי תותחים! לא ממליצה על בריזה
יש מלא מקומות בחולון - בריזה, קאנטרי קלאב וכ'ו... אני ממליץ לך בחום בריזה כי יש שם 4 בריכות:
בריכת תחרות, בריכת ילדים, בריכת פעוטות, ובריכה חיצונית (בעיקר למסיבות) פשוט לכי למשרד תרכשי מנוי, ותבקשי שיעורי שחייה.:)
בריכת תחרות, בריכת ילדים, בריכת פעוטות, ובריכה חיצונית (בעיקר למסיבות) פשוט לכי למשרד תרכשי מנוי, ותבקשי שיעורי שחייה.:)
באותו הנושא: