4 תשובות
שואל השאלה:
החיים עוברים, לא אין לי טענות
יש לי הכל אבל חסר-
אני חי בריקנות.

יש לי דירה, ומשפחה טובה,
גם יש לי חברה לא חסרה לי אהבה
מה שחסר כעת, חסר יותר מכל
אני צועק את זה חזק- אני רוצה הכל!

לא מסתפק במה שיש
רוצה את מה שאין
מתי שאין את מה שיש אני ממשיך להתעקש
הייתי מאושר, אבל זה רק היה נגמר
לחיות ת'דיעבד
זה עושה'תי מאושר

עובר על התמונות
מתגעגע אל האקסית
שוכח תריבים
מה שחשוב זה שהיא כוסית
הכל נהיה שטחי
אני יודע זאת טעות
אבל מה נעשה-
אנחנו דור הריקנות!
אנונימי
נשמע אחלה
"אנחנו דור הריקנות"
משפט אדיר.
מסכימה עם hug me brother!