3 תשובות
זה לא חוקי כל הסיפור. או שתתעמתי איתו או שתתפטרי. חפשי בגוגל את הזכויות בהעסקת נוער ותביני
חח מה? מה זה הדבר הזה? בחיים לא שמעתי דבר כזה. מה זה מרוויחה מטיפים? מן הסתם טיפים זה שנותנים לך כצ'ופר! המנהל אמור לשלם לכל אחד ממכם! ולמה שתתחלקי איתם בטיפים הרי את מקבלת אותם! תחשבי שבת'כלס בקושי נותנים טיפים אולי איזה 5-10 ש"ח פה ושם, מה זה השטוייות האלו לא משלם לכם?!
אנונימית
מה זה לא משלם לך. הוא חייב לשלם לך זה לא חוקי. ולא נראלי שאת צריכה להתחלק איתם, אם זה טיפים שאת אספת.
באותו הנושא: