5 תשובות
ממה שאני יודעת זה קורה כשיש בעיה באיברים הפנימיים אבל בטח יש עוד מקרים שזה סימפטום שלהם
בכל מקרה זה רע.
לי באופן אישי אף פעם לא קרה שהקאתי יותר משאכלתי ויצא דם (קרה לי שהקאתי מים אבל לא דם) אז אני לא ממש יודעת בקשר לזה אבל אני מניחה שזו אפשרות
איני חושבת שזה מתוצאה שאין מה להקיא בדרך כלל שאין מה להקיא הגוף מוציא את מצי המרה, הקאת דם מצביעה על מצב רפואי חמור דלקת במערכת העיכול, דלקת כרונית בכבד וכ׳ו.. זה יכול לנבוע מהמון גורמים כדי ללכת לטיפול רפואי במיידי.
בטח שזה דבר מסוכן, זה לא דבר טבעי.
וזה קורה כשהגוף נכנס לסטרס, אם לא אכלת או שאכלת מעל מה שאת באמת צריכה
כשאין לגוף מזון להקיא, נגיד, אם הקאת מבלי לאכול לפני או אכלת קצת והקאת יותר ממה שאכלת, הוא "מקיא את עצמו", ביחד עם זה מגיע דם.
זה מסמל שמשהו רע מתחולל בגוף. דורש בדיקה