3 תשובות
אני עולה לט׳ ואני משאירה את המחברות של מתמטיקה ומדעים.
לא צריך.
אולי רק במקצועות מדעים (ביולוגיה ופיזיקה אם למדת בח׳ ואם לא אז הראלי קראו לזה מדעים לא?) חוץ מזה לא צריך כלום
מט׳ לי׳ אבל, כן צריך-חומר לבגרויות
אולי רק במקצועות מדעים (ביולוגיה ופיזיקה אם למדת בח׳ ואם לא אז הראלי קראו לזה מדעים לא?) חוץ מזה לא צריך כלום
מט׳ לי׳ אבל, כן צריך-חומר לבגרויות
אנונימית
אני משאירה רק למתמטיקה ואנגלית כי יש לי שם המון הסברים.
באותו הנושא: