4 תשובות
גם סתם לשבת בחוץ לדבר זה נחמד..:-)
אתם יכולים אפילו סתם להיות בפארק או בבית של משהו (:
או שתצאו מחוץ לעיר, או שלכו לאיזה קפה נחמד ותדברו.. בטוח יש שם קפה
חברים... היא תפוסה:' (

ואולי תיסעו לעיר אחרת
אנונימי