3 תשובות
כל הכבוד:)

ובקשר לסטטוס.. תרשמי מה שאת חושבת חח למה את צריכה לחשוב פעמיים לפני שאת כותבת משהו בסטטוס?
קולי נדם ליבי נרגש, הצטרף לכביש נהג חדש d:
יש משהו חמוד להומור "זהירות עברתי טסט" חחח חחח