3 תשובות
לפי דעתי זה טפשי ולא בוגר כל המשחקים האלה, כל הפואנטה בקשר זה פתיחות ושיקוף, אז את לא צריכה להתמרח עליו (בדיבור וכו') אבל אין סיבה לייבש/לעקוץ על מנת ליצור רושם מסוים, מה שכן את יכולה שהוא לא יהיה העניין היחיד שלך, תפתחי לך תחביבים ועיסוקים, צאי עם חברות-שיהיה לך חיים גם בלעדיו, אבל כשאת כבר איתו אין צורך לשחק אותה
אנונימי
שואל השאלה:
ואם הוא ישאל אותי למה אני כזאת ולמה אני עונה אחרי הרבה זמן או למה אני מסננת מה אני אמורה להגיד לו?
תייבשי אותו כשאת מדברת איתו- לפעמים תעקצי אותו או תתעלמי חכי כמה שמן עד שאת עונה להודעות שלו, שלא ידע שאת קופצת מכל הודעה שלו-
מקווה שעזרתי