6 תשובות
שואל השאלה:
אבל מה לאכול? ואני לא יאכל טוסט וכאלה זה ממש משמין ולא משביע זה לא היה הכוונה שלא אכלתי פשוט הייתי בבית ספר
אנונימית
אטת יכולה לעשות סלט ממש גדול אל תפחדתי לחתוך ירקות כמו מלפפון ועגבניה אל תחשבי אם אני אחתוך שתיים שלו ש מלפפונים זה ישמין אל תחשבי ככה כי בירקות צריך ואפילו רצוי לאכול הרבה מהם כי זה מפרק לך סיבים טובים בגוף ואחרי כמה זמן את תיהי ממש שבעה את יכולה לאכול סלט עם גבינה
שואל השאלה:
אתמול אכלתי סלט ונשארתי רעבה ואז אכלתי לחם קל עם פסטרמה
אנונימית
זה לא בריא לא לאכול ולא ככה עושים דיאטה!
להפך ככה משמינים תכלי פחות זה הכל ותעשי קצת ספורט
תוכלי סלט או 2 פירות חתוכים בכארה
תאכלי עם יש ביצים אז תכיני חביתה או אולי יש פסטה או משהו אז תעשי אתיכולה גם להכין סלט \טוסט וכל מיני