3 תשובות
ניראלי שעדיף מתגעגעת,
התגעגעתי זה בעבר ומתגעגעת זה בהווה, אז אם את עדיין מתגעגעת אליו (בהווה) אז שלחי לו "מתגעגעת.."
אנונימית
אל תשלחי הודעה כזו ממש לא, אם הוא היה מעוניין בך או אכפת לו ממך אני מניחה שהוא לא היה גורם לך להתגעגע והיה שם! בקשר איתך, מנסה להיות בקשר איתך, ולא נעלם מסיבה כלשהיא..
יותר נכון להגיד - התגעגעתי
באותו הנושא: