4 תשובות
אם לא מצאתי מישהי שעושה טוב כמוה אז כן
כן למה לא? את לא מתחתנת איתה רק עושה גבות חצי שעה..
העיקר התוצאה לא ככה?
את גם לא שם כל יום.. אז פעם ב.. לא הכי נחמד לך
אבל לפחות את מרוצה ^^
העיקר התוצאה לא ככה?
את גם לא שם כל יום.. אז פעם ב.. לא הכי נחמד לך
אבל לפחות את מרוצה ^^
אנונימית
מה זה אנטיפטית?
אני לא הולכת להיות חברה שלה אז לא כל כך אכפת לי אני יוכל לסבול אותה לחצי שעה
זאת שמעלי? אנטיפטי זה מישהו שלא נחמד לאחרים\ לא כיף להיות לידו.
זאת שמעלי? אנטיפטי זה מישהו שלא נחמד לאחרים\ לא כיף להיות לידו.
באותו הנושא: