5 תשובות
שם העסק משפיע מאוד כמו כל פרסומת הרי אתה מפרסם את העסק. אתה צריך שם שיתאים בדיוק לסוג השירות או המוצר. ולא לתת שם מצחיק לעסק או טיפשי אלא שם שימשוך לקוחות ושם שיהי גם קליל לאמר אותו. תציח.
שלום
לשם העסק יש השפעה על הקונים כי זה הדבר הראשון שהם רואים או שומעים עליך
וחבל שלא כתבת באיזה תחום העסק שלך, כך אפשר היה לתת דוגמאות רלוונטיות.

למשל: אם חנות ירקות תקרא לעצמה: עגבניה רקובה, כנראה שזה לא ממש יעבוד...
אבל "שפע זול", "טרי בריא", "ירוק על הבוקר" וכו'.. כנראה כן יביאו קונים.

נשיונל ג'יאוגרפיק - עובד מעולה, קאנטקי פרייד צ'יקן - עובד מעולה
וזכור שגם הם היו פעם מתחילים וקטנים.

"פיצה מקפיצה" למשל, זהו שם שנעלם מהשוק בכוונה והוחלף ב-"מוגש בחום - מעדנות"
שים לב לרגשות שכל שם כזה מעורר בך.

כך שחשוב להשקיע הרבה זמן ומחשבה בשם העסק.

אלי כהן - מדיה מאסטר.
שם חשוב
לוגו חשוב לא פחות
הכי חשוב זה לבחור שם לא עושה נזק
לא שם עם הומור
שם שמסביר את העסק
או
שם קליט

אורנג' בחרה שם כתום או תפוז לא שייך לפלפון אך הוא קליט מוכר והלוגו עשה את כול העבודה

דלק מוכרים דלק
ויש עוד שמות לתחנות דלק

יש הבוחרים שם דומה לעסק או מוצר שכבר הצליח

בקיצור ההצלחה היא במכלול הדברים

יש עסקים עם שם מעולה שלא צלחו
ויש עסקים עם שם משעמם שכולנו שמענו עליהם
ויש את רמי לוי שהעסק על שמו
גם ברשת, וגם מחוץ לאינטרנט לשם העסק יש השפעה על המיתוג שלו, ולכן חשוב להשקיע ולא לזלזל בבחירת שם המותג שילווה את העסק
מי שעזרה ויעצה לי חינם, למצוא שם מוצלח ומושך לעסק הקטן של היא הקבליסטית יפה כהן טלפון 035781553. היא מדהימה... ויתכן שההצלחה היחסית של העסק היא בזכות הברכות ובעיקר העצות החכמות שלה והרבה בגלל הבחירה המעולה שלה בשם העסק שבגלל השם המעניין שגם נותן רושם של קניה איכותית ולא יקרה, הוא מושך הרבה קליינטים שמאוד נהנים וקונים שוב ושוב.
מיכל
באותו הנושא: