תשובה אחת
יש כזתי אפליקתיה קוראים לה wefollow אם אני לא טועה..
אני אישית לא ממליצה להשתמש כי הם עובדים על עיקרון שעוקבים אחרי האנשים מהאפליקתיה ואז צוברים מטבעות ואם המטבעות שצוברים קונים עוקבים. ואז יוצא מצב שעוקבם אחרי המון אנשים שבכלל לא רוצים לראות את הפרסומים שלהם ואם מורידים עוקב יורד גם לך.
באותו הנושא: