התחברות
הרשמה
אני מנסה לצלם תמונה בסנאפצאט ואז אחרי שנייה התמונה נעלמת וכיביתי תפלאפון וזה לא עוזר, ואין שום גירסא לעדכן, מה לעשות?
10 ביוני 2014, 21:36
צילום
צילום דיגיטלי
תמונות
עריכת תמונות
תשובה אחת
גם לי זה ככה יואו
נראלי יש עומס יתר או באג או משהו
אנונימי
באותו הנושא:
ברגע שאני מצלם מסך בסנאפצאט
עד כמה זה פאדיחה לדעתכם לצלם מסך בסנאפצאט?
זה בסדר לשלוח תמונה לחבר שלי בחזייה בסנאפצאט (נמחק אחרי 3 שניות)
גם לכם התמונות בסנאפצאט נמחקות אחרי שאתם שומרים אותן בזכרונות?
איך לצלם מסך בסנאפצאט בלי שיראו? אני שמעתי שיש שיטה כזאת
שאלה חשובה, צילום מסך באינסטגרם סטורי גורם למפרסם התמונה לקבל התרעה כמו בסנאפצאט או שאפשר לצלם חופשי בלי שאף אחד ידע או יקבל התרעה?
אם מצלמים מסך בתמונה ששלחתי בדיירקט באינסטגרם מקבלים התראה? (התמונה שנעלמת אחרי שצופים בה, כמו בסנאפצאט)
מותר למורה לעקוב אחרי בסנאפצאט?
איך מצלמים סרטון בסנאפצאט?
יש דרך לצלם למישהו מסך בסנאפצאט בלי שיראו שצילמתי? חוץ מלשים על מצב טיסה, כי זה לא עובד
יש לי תמונה יפה להעלות לסנאפצאט אבל היא קצת חשופה וחפרתי בסנאפצאט להעלות בכל זאת?