2 תשובות
זה תלוי בבית ספר, בבית ספר שלי המתכונת היא 10% מהציון ולכן אם לא הגעת ירדו לך כמה נקודות אבל בכל זאת יגישו אותך לבגרות. תדבר עם המורה ועם הרכזת ותמצאו פתרון.
לא.
תדבר עם המורה שלך ותגיעו לפיתרון
יגישו אותך על איזה 20 בבגרות ואין טעם לעשות אותה.
תדבר עם המורה שלך ותגיעו לפיתרון
יגישו אותך על איזה 20 בבגרות ואין טעם לעשות אותה.
באותו הנושא: