8 תשובות
גם לי😅😰😳
אנונימית
אצל כולם זה ככה. זה הקול שמושמע כאשר מקבלים הודעה חדשה. את יכולה להיכנס לעמוד המשתמש שלך ולבטל את הקול הזה אם הוא מאוד מפריע לך.
בד"כ הסאונד של ה-"פסט" מושמע כאשר שולחים לך הודעה.
פססט זה הקול שיש כשאת מקבלת הודעה בסטיפס
חח גם לי. נכון זה כשאת לוחצת, אבל זה לא נכנס להודעות?
חחח אומיגאד גם אצלי זה ככה ואז אמא שלי שאלה אותי מה זה😂😂
זה לכולם ככה. ואם זה מפריע לך את יכולה לבטל את זה, צירפתי קישור תראי שם למטה בקטגורייה " הגדרות שלי "..
" אל תשמיע צליל בעט קבלת מסר וכו'.."
שואל השאלה:
איזה מלחיץ זה אמאלה😂
אנונימית