6 תשובות
אסתי לאודר
אנונימית
של גייד הוא מעולה.
mac מדהים
לי יש קונסילר של מאק. הוא טוב ברמות וגם זה חברה איכותית (:
של גרנייר מעולה
באותו הנושא: