התחברות
הרשמה
יש לי עגיל הליקס.. זה יהיה יפה לעשות אינדסטריאל באותה אוזן, או שלעשות בשנייה?
7 ביוני 2014, 11:05
2 תשובות
באוזן השנייה...
ל
לא קוראים לי אני באה לבד :)
נראה לי שגם וגם יהיה טיפה מוגזם, אני גם רוצה לעשות אינדסטריאל אז אני חושבת אם להוריד את ההליקס ולעשות או שבכלל לעשות טראגוס
כ
כן אחותי,היא בוגדת בך איתי