4 תשובות
שותקים. את צריכה להבין שהיא לא רכוש שלך, וזכותה להיות חברה של מי שבא לה.
אם היא ממש מזניחה אותך, אז תמצאי חברה טובה אחרת.
מדברים איתה על זה! (:
נסי להתקרב אלייה יותר, לעשות איתה "צחוקים" ככה שיהיה לה יותר כיף איתך, תיהיה קרובה אלייה תמיד וכשהיא יוצאת עם החברה האחרת שלה תצטרפי גם...
מי יודע אולי בסוף תיהיו 3 החברות הכי טובות..! d:
LISSA KISSA
את לא צריכה לקנא, היא לא רכוש פרטי... זכותה להיות עם כל אחת ואת לא צריכה להתעצבן!
אם זה ממש מפריע לך, אז תגידי לה..
אנונימי