6 תשובות
כן. עצוב עצוב
יש פה כאלה שיחשבו ככה, לא כולם…
אני לא חושבת, וגם אם כן, אז מה אכפת לך מה אנשים חושבים עליך?! את ממש לא חייבת לשים פה תמונה שלך.
שואל השאלה:
לא שאכפת לי שיחשבו ככה חח אבל זה תמיד היה נשמע לי מוזר חח
לא שאכפת לי שיחשבו ככה חח אבל זה תמיד היה נשמע לי מוזר חח
אנונימית
יש כאלו שיגידו את זה, או שאת פדופילית וימציאו כלמיני דברים.
אבל יש פה קצת כאלו שישפטו על זה שאין לך תמונה, זה לא דבר רע או משהו..
אבל יש פה קצת כאלו שישפטו על זה שאין לך תמונה, זה לא דבר רע או משהו..
את לא צריכה לשים לב למה לכל מה שאנשים אומרים לך פה, תשימי או לא, זה לא ישנה
באותו הנושא: