4 תשובות
את לא צריכה לרצות אף אחד.. את החיים שלך את בונה בסופו של דבר.. הם רק עוזרים לך להשאר בתלם.. לכי אחרי החלומות שלך.. בהצלחה;)
אנשים שליליים יכולים להרוס לנו את החלומות, אל תתני להם להרוס את שלך! תראי להורים שלך שאת מסוגלת, תעשי את כל המאמצים שאת יכולה, אל תתני להם להוריד לך את הביטחון. בהצלחה.
תשקיע בזה ותנסה להתקבל, ככה תרצה אותם:)
להתקבל!
זה החלום שלך לא של ההורים שלך..
בהצלחה!