15 תשובות
שואל השאלה:
הייתי איתו מ12 עד 1 ואמא שלו הייתה צריכה אותו דחוף והוא אמר שהוא יהיה עד הערב שגג ב8 הוא ידבר איתי וקיצר לא דיבר איתי עד עכשיו לחשוד או לא?
אנונימית
לא נראה לי, זה קורה
שואל השאלה:
לא שצריך אבל אני מיתגעגעת והפלא שלו מכובה
אנונימית
חחח חחח חחח את תהיי מהאמהות הקרציות החוקרות האלה מציקות לכל העולם וגם לבעל וגם לילדים חחח עזבי אותו הוא לא חייב לך דין וחשבון.
XL
תדליקי עליו ספוט, מצלמות מכל הזוויות ותתחילי חקירה צולבת, מעקבים ותתחקרי את המשפחה אם צריך. מ2 בצהריים! הוא לא נורמאלי! הכל מאהבה מאמי
אנונימי
שואל השאלה:
חחח נו לא לרדת עלי:)
אנונימית
אני מציעה לך ללכת לfbi שיגלו שהוא לא דיבר איתך מ2 בצהריים כי הטלפון שלו נדפק
אנונימי
ה' ישמור.. תני לבנאדם חופש. חברים חברים אבל לא מציקים.
אנונימי
את לא צריכה לדאוג.
אולי הוא עסוק
אומאייגאד מה נפלתם עליה? אני אישית מדברת עם חבר שלי אין שעה שאני לא מדברת איתו.. הגזמתם האמת.. אני לא אומרת שהם צריכים להיות כמונו אבל איך אפשר לא לדבר עם החבר כל כך הרבה זמן? מה אין שנייה שהוא יכל להתקשר? למה אמא שלו צריכה אותו כל כך הרבה? למה הוא לא מסביר כלום?
וואי אמאלה איזה אהבות יהיו לכם... צריך קירבה אוקיי? לא מקנא באף אחד מכם
אנונימי
זה קצת מלחיץ. אבל אולי הוא היה בבריכה כי היה ממש חם
תביאי לי פרח.
למה הוא צריך לדבר איתך כל החיים.?
אנונימי
אני לא חושב
אני אומר בלש פרטי!
חושחש הבלש