התחברות הרשמה

מה דעתכם על הקאבר שלי? - קישור מצורף

4 ביוני 2014, 18:16
סרטוניםוידאוקאבריםשירהשירYoutubeיוטיוב    
5 תשובות
מושלם!
אנונימי
אהבתי *-*
ח
חד קרן בלי קרן - סתם סוס
מושלם! את מוכשרת בטירוף!
אנונימית
לא ממש אהבתי
מ
משתמש/ת
מהמם (:
♥
♥ 5sos Lover
באותו הנושא:
השיר imposibble, אז לדעתי הקאבר של James Arthurיותר יפה מהמקור של שונטל, ועד לפנירגע שאמרו לי באתר חשבתישהוא המקור (פירוט
מה דעתכם (קאבר-מת לחבק אותך עוד פעם)
מה דעתכם על איך ששרתי ועל הקאבר?
איך יצא לדעתכם? (קאבר)
איך הקאבר שלי לשיר החדש של משה פרץ? אשמח לשמוע דעות...
אפשר חוות דעת על הקאבר שהעלתי?
מה דעתכם על הקאבר?
איך היא שרה לדעתכם את הקאבר לשיר הזה?
סליחה שאני חופר על זה אבל אני אשמח לדעת מה דעתכם לגבי הקאבר שלי
מה דעתכם על הקאבר המחודש של שירה שטילמן לשיר שעשתה בעבר?
מה דעתכם על הקאבר שלה לHello?