2 תשובות
מה יותר באלך? להישאר בבית או לצאת?
אני במקומך הייתי נשארת, אבל יכול שדווקא תפסידי..
בכל מקרה תיהני..
תעשי מה שאת מרגישה ורוצה... בהצלחה
באותו הנושא: