התחברות הרשמה

למה הטסטרים כאלה מעצבנים?

2 ביוני 2014, 11:57
מחיקת שאלותשאלות ותשובות    
2 תשובות
דפוקים כולם
אנונימי
הם רוצים שתראה להם שאתה אחראי
וכמה שתראה את זה יותר, יותר טוב זה יוסיף לך
/
/.
באותו הנושא:
תגידו הטסטרים מכשילים אם אני חונה לא טוב?
סטיפס נראה לי יש באג ואנחנו הטסטרים
הטסטר נגע לי בהגה, נכשלתי?
מכשיר לבדיקת חשמל - מה יותר טוב לבדיקת חשמל טסטר או מכשיר מסויים?
לאלה שעברו טסט או שמכירים כאלה - קרה שעברתם טסט והטסטר נתן לכם בלימה?
שאלה- עם הטסטר בכלל לא מתערב בטסט ואולי נותן הערה הטסט עבר?
איף למה אנשים כאלה מעצבנים?
איך מבדילים בין אפס להארקה במדידה או בטסטר כאשר החיווט אינו מסומן בצבע?
הטסטר נגע לי פעמיים בהגה, נכשלתי?
בטסט שני או שלישי, הטסטרים מתחשבים יותר בתלמידים או שכמו בטסט ראשון?
זה נכון שאם זה טסט ראשון הטסטרים יותר מכשילים מאשר אם זה טסט שלישי נגיד?