7 תשובות
זה ככה כבר חצי שנה בערך אם לא שמת לב
כולם חושבים ככה
לא טוב לך עופי!
אני בטוחה שנסתדר מעולה גם בלעדייך!
אני בטוחה שנסתדר מעולה גם בלעדייך!
זו לא רק את d:
תמיד היו
לא כפרה זאת רק את!
חחח, זו לא רק את
באותו הנושא: