7 תשובות
פשיי איזה דילאיי
אני הייתי כותבת "טוב שנזכרת לענות:p"
סינן או שהוא פשוט לא התחבר? אם הוא סינן לא לכנות אם הוא לא התחבר פשוט אז תגידי לו טוב שנזכרת
"פש מהר ענית"
טוב שנזכרת לענות
מה נזכרת
וסמיילי בוכה מצחוק
" טוב שנזכרת "
או ממשיכים שיחה רגיל..