9 תשובות
לדעתי לא, בן כמה הוא?
כן.
כן, תמיד עדיף להגיד את האמת, יכול להיות שהוא אפילו יעריך אותך יותר וירצה להיות איתך יותר (:
נ"ב: לא חייב להגיד לו את יכולה רק לרמוז..:p
אם את מרגישה נוח לספר אז תספרי אם את אוהבת אותו אז הוא ירצה לדעת עליך ולדעתי כן למה לא הלוואי עלי חברה שלא היה לה חבר ולא התנשקה זה מראה שהיא שמורה וגם נותן יותר לעריך את הבנאדם:)
כן -לדעתי הוא יעריך את זה שהוא הראשון שלך
רק אם את מרגישה שאת בוטחת בו, והוא לא סתם איזה מניאק.
אנונימי
כן (: תראי איך הוא יגיב ואם הוא יתרחק תביני שהוא סתם נצלן שרוצה בנות מנוסות כאלה
תגידי לו שאת בקטע אבל אני לא מבינה משהו.. מה זה משנה אם התנשקת או לא? אם היה לך חבר או לא? אני לא רואה את זה כמשהו משמעותי כל כך.
באותו הנושא: