5 תשובות
אוהבת את כולם חוץ משונטל וטל
אין מישהו שאני שונאת אבל יש 2 אנשים שמעצבנים אותי זה אורטל ודורון.
אוהבת-
אלדד
מיקי
לינור
מרטין
קארין לפעמים
לא סובלת את אורטל שונטל הפוסטמה, ואת אנה
אלדד
מיקי
לינור
מרטין
קארין לפעמים
לא סובלת את אורטל שונטל הפוסטמה, ואת אנה
אני אוהבת את אלעד, למרות שכן.. הוא ממש מוזר,
ושונאת את קארין.
ושונאת את קארין.
אני הכי אוהבת את לינור
והכי שונאת את אורטל בן דיין ואת דנית
והכי שונאת את אורטל בן דיין ואת דנית