6 תשובות
תחשוב חיובי, אולי אתה לחוץ או משהו..
מדברים עם מישהו מקצועי ולא שואלים באתר כזה:)
תפוס את עצמך בידיים, תרגע קצת ותלך
קח כמה ימים חופש לא יקרה לך כלום
אנונימית
להישאר לבד כל היום בבית באמת הכי לא יועיל. תיתגבר על העצבות ותצא לך לבית ספר כבר תרגיש הרבה יותר טוב.
שואל השאלה:
אני לא מרגיש שאני יכול ללכת לבית ספר
אנונימי